Prom dress, platform boots and leather jacket !

vendredi, mars 29, 2019

Une robe de princesse ? Ok mais a ma manière alors !

J'ai eu la chance de choisir une robe sur le site JJ's House qui fait des robes sublimes pour tous types d’événements, robes de cocktails, de bal de promo, de mariage... J'ai craqué pour cette robe de cocktail courte en tulle qui m'a fait penser à la robe de Marla dans Fight Club (oui bon elle est rose dans le film, je sais, mais je ne porte que du noir haha!) Elle a été réalisé sur mesure, le site propose également des tailles "classiques" mais attention a bien se référer aux mesures en cm car la mienne correspond à un 32 (que je ne fais pas du tout ^^') La qualité est au rendez-vous, robe doublée, bustier avec armature pour un bel effet porté, les détails du tulle sont canons! La livraison a été vraiment rapide +/- 1 semaine pour la France (or conception) 
Revenons au look, pour casser ce coté bien trop sage j'ai opté pour mes superbes bottines UNIF à plateforme bien grunge et mon perfecto <3
Vous aimez ce combo ? =D

▲▲▲

Princess dress ? Ok but in my own way !
I had the oppotunity to choose one dress on JJ's House website who have a lot of wonderful dress for all type of events, like cocktail dress, prom dress, wedding dress... I fall in love with this tulle corsage cocktail dress that reminds me Marla's dress in Fight Club (yes it's pink in the movie but I only wear black haha!) It was made to measure but the website have also "classic" sizing but be careful to use the measurement in cm (or inch) because mine is size EU32/ UK4 for example and it's not my true size at all ^^' Great quality, the dress is lining, the bustier have armatures to suit perfectly and tulle's details are lovely ! The delivery is very fast (to France) +/- 1 week.
I need a touch of grunge with this look too kind for me so I wear my wonderful UNIF platform boots and a perfecto <3 
Do you like it ? =D
Dress - JJsHouse
Leather jacket - old (similare here)



Follow me :
INSTAGRAM  /  FACEBOOK  /  BLOGLOVIN  /  G+  /  FLICKR / YOUTUBE

You Might Also Like

8 commentaires