Tsars fashion exhibition in St. Petersburg.

vendredi, septembre 22, 2017

Des robes de princesses !!
Je reviens tout juste de Russie! J'en ai pris plein les yeux, c'était tellement magnifique *-* Tous ces palais, cette luxure, c'est époustouflant ! Je suis en train de faire un vlog de mon voyage, mais il y a tellement de chose que ça va me prendre un petit temps, rien que pour le tri xD J'ai eu la chance de voir au musée de l'Ermitage une expo temporaire sur les robes et vêtements des tsars. Enfin c'est surtout les robes de princesse qui ont attiré mon regard, pleine de broderie et de détails magnifiques que je vous laisse découvrir ;)

▲▲▲

I just came back from Russia ! It was splendid *-* So many palaces, mansions, luxury everywhere, it's absolutely breathtaking ! I'm creating a vlog but it will take some time ^^ I take so much pictures and videos haha  I have the chance to see the temporary exhibit about how tsars and noble were dressed. I was fascinated by dresses, full of embroidery and gorgeous details. I let you discover this wonderful exhibition ;)


Follow me :

INSTAGRAM  /  FACEBOOK  /  BLOGLOVIN  /  G+  /  FLICKR / YOUTUBE

You Might Also Like

4 commentaires

  1. Hey !
    Superbes photos, j'aime beaucoup les costumes historiques, je jalouse un peu ta visite haha.
    Bises
    Ara

    RépondreSupprimer
  2. Unreal. I just realized all I know of Russian fashion is from the movie Anastasia and black and white pictures. The colors are so vibrant and beautiful! Wish I could try one on. xD

    RépondreSupprimer