Oversize bomber.

samedi, mars 28, 2020




Hey you !

J'ai décidé de poster mes looks insta sur mon blog! Je fais souvent les séries de photos pour en garder qu'une sur IG et c'est parfois frustrant quand tu en as plusieurs assez cool =) Du coup je vais les mettre ici en complément ! Dites moi si ça vous plait que revienne un peu par ici =D

I decide to post my instagram looks on my blog too! I shoot several pics and it's frustrating to keep only one for IG while you have some cool pics =) So I'll publish them here! Tell me if you like it and I'll write here again  =D



Crop top - Topshop (old similar here)
Skirt - Asos (old similar here)
Bomber jacket - Vintage (similar here)
Platform boots - Dr Martens x Dollskill Jadon Hi Max (sold out similar here)
Necklace - Asos



Follow me :
INSTAGRAM  /  FACEBOOK  /  BLOGLOVIN  /  G+  /  FLICKR / YOUTUBE

You Might Also Like

3 commentaires